Všeobecné obchodné podmienky (Bony.store, FREE Company s.r.o.)

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Na stránke www.lekarenzdravia.sk je prevádzkovaný internetový obchod Lekáreň zdravia. Prevádzkovateľom internetového obchodu a distribútorom tovaru je spoločnosť FREE Company s.r.o, so sídlom Stará Vajnorská 11, 831 04  Bratislava, IČO: 47976292, IČ DPH: SK2024162976, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd. Sro, vložka číslo 104976/B. 

KONTAKT na predávajúceho

info@lekarenzdravia.sk

OBJEDNÁVKA

Po odoslaní objednávky bude na Vami uvedenú adresu zaslaný automatický email potvrdzujúci prijatie objednávky a jej obsah.

Každá prijatá a riadne vyplnená objednávka (uvedené plné meno objednávateľa, príp. názov obchodnej spoločnosti, adresa, e-mail, telefónne číslo, spôsob doručenia a objednaný tovar) sa považuje za záväznú objednávku. 

Záväznou objednávkou je rovnako taká objednávka, ktorá bola prijatá našim systémom, no z určitých dôvodov (technický problém, nesprávne uvedené informácie objednávateľom - napr. nesprávne uvedená e-mail adresa) nebol zákazníkovi doručený e-mail potvrdzujúci objednávku.  

V deň expedície tovaru Vám zašleme automatickú SMS správu na Vami uvedené mobilné telefónne číslo s informáciou o expedícii zásielky. SMS notifikácia obsahuje odhad termínu doručenia zásielky, informáciu o spôsobe doručenia a informáciu o celkovej sume objednávky. Za prípadné technické zlyhanie tejto SMS služby spoločnosť FREE Company s.r.o. nenesie zodpovednosť. 

SPÔSOB DOPRAVY

Poštový kuriér

Najrýchlejší spôsob dopravy s možnosťou platby kartou. Poštový kuriér zvyčajne doručuje tovar už v nasledujúci pracovný deň po našom expedovaní.

V kontaktných údajoch uveďte, prosím, také telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný. V deň doručovania Vás bude kontaktovať kuriér spoločnosti Poštový kuriér, ktorý Vám oznámi doručovanie zásielky. 

SPÔSOBY ÚHRADY ZA TOVAR

1. Dobierka – platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky od kuriéra, resp. na pošte

2. Platby kartou - prostredníctvom platobnej brány Barion

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Pri zásielkovom predaji tovaru na základe zmluvy uzatvorenej pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku prostredníctvom elektronickej pošty má kupujúci, ktorý je fyzická osoba a kupuje tovar, ktorý neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania právo od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

• Kupujúci je povinný oznámiť odstúpenie od zmluvy predávajúcemu, a to elektronicky na e-mailovú adresu info@lekarenzdravia.sk

Pre identifikáciu objednávky pri odstúpení je nutné uviesť fakturačné údaje, dátum nákupu a predložiť dokladu o kúpe tovaru.

• Pokiaľ už kupujúci tovar prevzal, zašle tovar späť na prevádzku predávajúceho, kde predávajúci bez zbytočného odkladu posúdi stav vráteného tovaru.

Adresa pre účely vrátenia/reklamácie tovaru:

(Prosím, uveďte v presnom formáte, vrátane všetkých údajov)

Názov spoločnosti: isklad 200338/09
Meno príjemcu: FREE Company s.r.o.

Ulica:Stará Vajnorská 11

PSČ a mesto: 831 04 Bratislava

Krajina: Slovakia

Kontakt: +421 948 799 408

• Vrátený tovar musí byť kompletný v nerozbratom a neporušenom stave, pričom súčasťou zásielky je aj pôvodné balenie a označenie. Tovar nesmie javiť známky používania. 

• Ak tovar plne zodpovedal deklarovaným kvalitatívnym požiadavkám a nebol chybný, kupujúci vráti tovar predávajúcemu na svoje náklady, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

• Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

• V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu akokoľvek poškodený či opotrebovaný, v nepôvodnom obale, je kupujúci povinný nahradiť predávajúcemu hlavne náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.), pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

• Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.

2. Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmlúv, ktorých predmet je uvedený v zákone 102/2014 Z. z. (§ 7 - Odstúpenie od zmluvy, ods. 6) o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že tovar sa už nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 10-tich pracovných dní.

ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY NA TOVARE A KOMPLETNOSŤ BALENIA

Pri dodaní tovaru poštovým kuriérom je kupujúci povinný prehliadnuť zásielku bezprostredne pri jej prevzatí. Pokiaľ je zistené viditeľné poškodenie obalu, prípadne zjavný úbytok obsahu, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Doručovateľ je povinný takýto zápis spísať. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej prevzatí zrejmá, je príjemca zásielky povinný obratom nahlásiť vznik škody telefonicky predávajúcemu, najneskôr však nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky.

V prípade, že obsah zásielky nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu uviedol daný obsah zásielky (tovar) do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Ak sa stanete zákazníkom nášho internetového obchodu, dávate už pri registrácii súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané. Údaje o Vašich nákupoch v našom internetovom obchode sú zhromažďované kvôli zaisteniu dodávok tovaru a vybavovaniu reklamácií. Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate v našom internetovom obchode, sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom. 

Vaše kontaktné údaje a informácie o nákupoch nie sú poskytované tretej strane (s výnimkou kuriérskej spoločnosti).